Gårdagen.

Gårdagen innehöll en hel del, som årets första svenska B lektion där vi fick ungefär 4 kilo böcker, men jag tror det kommer bli en rolig och intressant kurs. Den första boken Dvärgen börjar i alla fall på ett väldigt intressant sätt, jag tror att jag kommer tycka om den.

Lunchen innehöll bokande av en resa till Tyskland tillsammans med fyra finfina vänner och det kommer bli helt fantastiskt! Annars dansade hela klassen och sjöng på lunchen inför dagens deltävling i klassikern, trots spionage så tror jag att vi fått ihop något som kommer att fungera.

Annars var det också årets första miljökunskap A lektion, den kursen kommer göra mig ledsen många, många gånger och jag kommer att känna att allt ät hopplöst, men samtidigt kommer det bli intressant. Som igår såg vi en riktigt bra dokumentär som hette Tapped som handlade om vatten på flaska och platsflaskor. En sak är i alla fall säkert och det är att jag aldrig mer ska köpa vatten på flaska. Aldrig mer.

Idag är det klassikern och vi ska börja förbereda allt om en timme, läskigt och samtidigt galet roligt!

Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0