Imorgon är lika nära som igår.

Gårdagen var fin, finare än vad jag trodde.
Jag vaknade som sagt upp med mitt hjärta och spenderade förmiddagen med honom. Vid fem hämtade en fin vän upp mig och vi hämtade upp fler fina vänner för att sedan bege oss mot festligheterna. Festen, en slags "förfest" inför trean och studenten var trevlig, många kramar, mycket prat och skratt, såpbubblor och ja, mycket fint fanns det där.

Fast morgonen idag var allt utom fin. Jag vet inte vad som hände men min mage bestämde sig för att strejka och krampa, jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv, usch. Men nu är det i alla fall bättre, så jag ska istället gå ut och blåsa såpbubblor på altanen.

Imorgon börjar skolan igen och för första gången någonsin känner jag ingen skolångest, det här året ska bli så himla fint, på alla sätt och vis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0