Poppar fram.

Gårdagen blev som det blev, fast vi var i alla fall det sötaste luciatåget som skådats. Nv3b, vi är en rätt så fin klass ändå!

Annars så är det psykologi A som börjar idag, ska bli jätteroligt! Tänkte läsa det förra året egentligen men då blev det niveau 4 et 5 istället (och jag ångrar mig inte ett dugg!). Ska även träffa franskagruppen för att prata om niveau 6, spännande. Annars måste jag och en annan fin miljövän göra vår läxa i miljökunskap och jag måste, måste, måste plugga teori på körskolan idag, inga fler undanflykter!

Sen blir nog den här fredagen inte så mycket mer, vi ska fira mami lite här hemma ikväll eftersom att hon fyller 49 idag, fint.

Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0