The winds of change are blowing wild and free.

Miljökunskapen idag var luddig, men vi jobbar oss framåt. Vi letar fakta om miljö-och hälsofarliga kemikalier, jagar nummer till fabriker och fakta om plast, i detta fall PET. Det är intressant men lagomt ledsamt, jag längtar tills depressionsdelen är över och vi börjar diskutera lösningarna, för även om det ser svårt ut så kan vi lösa det.

Annars har vi pratat om Dvärgen och jag har kört en dubbellektion på körskolan. Tydligen så är jag en stjärna på att fickparkera och min lärare var lycklig, han tyckte att jag bara går framåt nu, tur det.

Annars så är måndagen nu slut eller ja, ungefär slut och imorgon är det tisdag.
Ja, herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0