Underbara älskade.

Gårdagen var så fin, natten var fin och morgonen var fin. Jag älskar mina finfina och jag älskar mitt hjärta, han är helt fantastisk. Så i förmiddags sa vi hejdå för två veckor, det kommer att gå så fort och vips så är jag i Stockholm hos honom, mitt hjärta ♥ Jag är positiv, tiden går fort bara man har något att längta efter ♥

Men ikväll ska jag först bila med mina finfina till en fest för att sedan där umgås, äta, dansa, sjunga och blåsa såpbubblor. Visserligen tror jag att jag håller på att få en elak öroninflamation, men jag tänker ha roligt ändå. Livet är ju trist ibland, men då får man göra det bästa av situationen. Inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0