23 december.

Jag har hittills haft världens bästa jullov.

Gårdagen tillbringades med fina vänner, te och en massa skratt, inköp av den sista julklappen och kvällen fick jag spendera med världens finaste. Den här dagen har jag spenderat med att vakna upp, äta frukost, mysa och byta julklappar med världens finaste pojke. Jag fick en hel säck med fina saker, fast den absolut bästa julklappen var att han kom hem i fredags och stannar länge ♥

Annars har det städats och donats, ett snabbt julklappsbyte med min finaste vän pet och nu så väntar vi bara här hemma. Väntar på att syster ska anlända och att den 23 ska bli den 24.

Så god jul, en god, fin, mysig, underbar jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0