Take me baby or leave me.

Åh, allt bara snurrar på framåt och det känns fint. Löven är gula och täcker hela gården, vi har dansat som ninjor inför halva skolan och jag fick tillbringa en dag som Harry på skolan. Fint. Mindre roligt var att jag tillbringade 9 timmar igår med att rädda min dator, fast det fina är ju att den mår bättre nu, tack vare Anders. Jag måste nästan köpa en gigant bukett åt honom, eller en chokladask. Han är så bra.

Annars var kväll igår bra, rolig och fin, som alltid när jag får vara med mina fina, åh så finfinfint. Jag är kär i Napoleon Dynamite och jag kommer nog alltid att vara det. Awesome.

Fast den här dagen ska jag spendera med världens finaste, kvällen likaså, det är nog ändå det som är finast av allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0