Kärlek.

Det här med kärlek är underbart samtidigt som det är jättesvårt ibland.

Som den här helgen, den har varit helt fantastisk men också jobbig. Jobbigt att skiljas åt, jobbigt att känna att det är alldeles för lång tid, men samtidigt är det värt det, alla gånger, flera gånger om. Jobbigt att inte vara på samma ställe när saker blir fel, jobbigt att vara ledsen. Men allt löser sig, allt blir bra, det krävs bara en sjuhelsikes massa lösningar.

För mig så ska det vara du och jag, en lång tid framöver och jag vet att du känner samma sak. Vi vet vart vi står och allt blir bra bara vi är just vi. För jag älskar dig, alldeles helt ofantligt mycket. Du är den som gör mig allra lyckligast. Du är den som jag en dag skulle kunna tänka mig att dela skafferi med och bråka med disk om, den som jag vill somna med på kvällen och vakna med på morgonen, den jag vill dela allt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0