16 augusti, 2011.

Gårdagen kommer inte att hamna på topp tio över de bästa dagarna den här sommaren, sista gången man träffade finaste vännerna på obestämd tid, massa sturl med tekniken både när det gäller flytt och universitet, gjorde världens klantgrej och snubblade så jag landade illa och skrapade upp ena armen och som grädden på moset så regnade det.

Så därför hoppas jag att den här dagen blir bättre, oerhört mycket bättre. Ska tömma den gamla datorn och virussöka den så att den är i topp trim när jag lämnar kvar den hemma, skriva en packlista över det sista som ska med, handla och göra alla övriga saker på min att-göra-lista. Känns helt okej och definitivt bättre idag än igår, trots fortsatt regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0