1 december, 2011.

Jag hinkar te som att det inte finns någon morgondag, har konstant lock i öronen och en näsa där snoret inte vill sluta rinna. Förkylning är inte uppskattat.

Men annars har jag haft en finfin dag med en intressant föreläsning och en b-r-a föreläsare, (till skillnad från en del vi haft...) och lunch på det, världens bästa sambo hade ordnat lasagne (!!). Annars så spenderade jag ett par slöa timmar på villan med att färga benen och armarna på overallen, springa till ica lappis och köpa julmust och godis för att mysa i soffan och prat med trevliga och fina människor.

Dessvärre så kom jag hem med en smula feber och ett huvudt tungt som om det vore gjort av bly, så därför blir det studier hemma imorgon (en vecka kvar till tenta!)och förhoppningsvis blir jag frisk så att jag kan plugga på lördag på vårt fina bibliotek!

Annars så är det bästa idag att det är första december = första avsnittet på nya julkalendern (tradition att titta) som var helt okej, men det allra bästa med första december är ända att det betyder första avsnittet av MYSTERIET PÅ GREVEHOLM! Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0