12 december, 2011.

Hann med både introduktion till det nya PBL:et och första PBL-mötet innan klockan var halv elva, hur skönt som helst! Så jag begav mig hem, diskade undan diskberget och åt lunch innan jag begav mig in till stan för att leta julklappar, och det var ingen lätt match. Har hittat till två stycken nu, två av fem. Så imorgon när jag ska sitta och jobba med PBL tänkte jag ta en liten paus på morgonen för att åka in och leta julklappar precis när affärerna öppnat. Då borde jag hitta något i alla fall!

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig fin innan jag ska laga en tidig middag, eftersom att jag och världens finaste ska på julkonsert med Bo Kaspers Orkester! Så himla fin kväll det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0