13 december, 2011.

Har hittat julklappar till tre av fem nu och det känns som att det jag hittills hittat är bra, jag tycker i alla fall själv att det jag köpt är fantastiskt. Annars så har jag spenderat dagen med att slå in julklappar, läsa om Black Carbon, Arktis och hur framtiden kan tänkas bli, dricka te ur den finaste blå koppen, läsa senaste Elle och träna ett sjukt hårt pass på Friskis. Efteråt så var jag helt slut och när papi ringde och ville bjuda på middag var jag inte sen till att tacka ja. Fick ävenm med mig en jätteresväska för att packa i när jag nus ak åka hem i lite mer än två veckor. ska bli helj sjukt underbart.

Men nu ska jag spendera den tid som är kvar på den 13 december, Luciadagen och allt, med att titta lite Twilight innan jag somnar.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0