18 december, 2011.

Teater är det nya svarta. Jag och min fina vän har redan börjat planera att införa mer kultur i våra liv till våren, känns helt självklart efter igår, Angels in America var fantastiskt bra! Så ikväll är det dags för den andra delen och jag ser verkligen framemot det!

Men innan dess ska jag svettas lite på friskis, ge världens finaste hans julklapp eftersom att jag åker imorgon och det känns rätt onödigt att vi ska byta hemma, när sakerna ändå ska med tillbaka hit igen. Ska även försöka packa klart det som är kvar att packa ned och så ska jag mysa med te, mysa den sista eftermiddagen det här året som jag är i Stockholm, kommer tillbaka första 5 januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0