2:a advent

Söndagen den 4:e december, helt otroligt hur fort dagarna egentligen går och allt man fyller och borde fylla dem med bara växer på hög. Just idag har jag väl inte gjort allt för mycket, spenderade en lat halvtimme i soffan med årets julkalender och dagens avsnitt av Mysteriet på Greveholm och snart tänkte jag äta lite adventsfrukost innan dagens tentaplugg börjar. Känner mig inte jättepeppad, men när jag är färdig med dagens plugg kommer det att kännas så himla skönt. Har ungefär fyra föreläsningar kvar att renskriva, ska besvara samtliga fokuspunkter till tre föreläsningar och läsa de sidor i vår kurslitteratur som vi ska ha tenta på. Plus att jag borde hinna med att handla inför veckan och titta på Pan Am ikväll med glögg och mandariner till. Det borde gå på ett par timmar.

Fast helst av allt skulle jag vilja sitta och pyssla, virka klart mina vantar, sticka klart min halsduk, handla julklappar och slå i det i fina, fina paket med röda sidensnören. Men tentaplugg var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0