Finaste dagen.

Har spenderat en dag med några vänner, några utav de allra finaste vännerna faktiskt, jag känner att jag verkligen har några fantastiska vänner som jag kommer vilja ha i mitt liv föralltid. Vi har ätit myslunch, varit på skansens julmarknad, julbakat, ätit mysmiddag samtidigt som vi kollade på nobelfesten och sedan bara suttit och pratat över några koppar te och fika. Precis vad jag behövde just nu.

Imorgon är det söndag igen, fast imorgon är det den sista söndagen för i år (!) som vi ska storhandla, för om ungefär åtta dagar så får jag åka hem för julen och jag längtar så att hjärtat slår lite extra fort varje gång jag tänker på det. Men snart så, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0