Plötsligt händer det.

Idag var en sådan dag, hade en riktigt jobbig morgon, ville inte kliva upp och allt kändes bara så jobbigt, men jag tog mig till skolan i alla fall för PBL-möte och då fick vi färdigt det som ska in på måndag och vi kom fram till att ja, vi kan som inte göra mer nu, så HEJ JULLOV!

Åh, känns så himla härligt! Så det nästkommande dagarna ska jag spendra med att träna, slå in de sista julklapparna, titta på film, promenera, gå på teater och dricka te. Lite umgänge med fina mäniskor och mys med världens finaste, läsa böcker, tända ljus och ja, bara ha det helt fantastiskt mysigt här innan jag får åka hem och mysa mer, så packa måste jag också göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0