Första sex månaderna.

Igår låg jag länge och funderade på hur de här årets första halvår kommer att bli och jag kom fram till att det kommer nog bli det roligaste på länge. Jag kommer att få göra så mycket roligt och fint! Saker som att fira tre år med världens finaste pojke, gå på studentfester, åka ner till Stockholm några svängar, fira fina vänner som fyller år, fylla år själv, mösspåtagning, bal, fira min systers examen. Fast störst av allt i år blir att ta studenten och en resa.

Det är inte vilken resa som helst, utan Kina. Jag har inte förstått det själv, men jag ska åka till Kina, i april. Helt underbart sjukt roligt.

Så det är halvåret blir nog fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0