20 november, 2011.

Har haft världens mysigaste helg med världens bästa vän och nu är jag tillbaka igen i huvudstaden, min stad. Och jag tror att jag kommer ur mitt höstdepp som varit i två veckor nu. Jag känner mig rent ut sagt pepp och riktigt positiv! Den här veckan kommer att bli så rolig! Ska gå på en miljöföreläsning på tisdag, träna, gå på puben på torsdag, klä granen med papi (rätt tidigt, men vi är pepp på jul!), köpa en ljusslinga hem, julpynta hela lägenheten till advent, gå på interna på lördag och första adventmysa med familjen på söndag. Plus att jag är ledig på fredag!

ÅH, nu ska jag peppa som bara den, måste lyssna på min pepplista på spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0