29 november, 2011.

Senaste dagarna har jag haft föreläsningar, påbörjat tentaplugg tre, träffat mami och papi, våldgästat en fin vän och en kusin för att akutsy en sak, nämligen min overall. Jag har äntligen fått den! Min alldeles egna overall! Dock så måste jag färga armar och ben plus sy på dem igen efter åt, men ändå! Sjukt läckert!

Desto mindre läcker är min förkylning, har extremt ont i halsen och lungorna, snart börjar jag säkert snora också, men förhoppningsvis slipper jag feber. Imorgon blir det labvisning och tentaplugg innan det är middag och julkonsert med fina vänner. Men från och med torsdag är det tentapluggdeluxe = inte så mycket nöjen en tid framöver till förmån för tenta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0