9 november, 2011.

Sitter och lyssnar på en spellista jag gjorde under den sista tiden innan jag flyttade ner till huvudstaden (eller ja, numera min hemstad) och renskriver + gör talkort till presentationen imorgon, försöker även fundera på om jag glömt packa ner något inför imorgon då jag ska åka hem, hem till den "riktiga" hemstaden. Ska bli jätteskönt att få åka hem, det blir första gången som jag är hemma sedan den 19 augusti, känns helt galet. Det känns som att det är en vecka eller på sin höjd två sen jag flyttade, samtidigt som det känns som om jag bott här hur länge som helst. Konstigt hur det kan kännas egentligen.

Annars så ska jag träffa två fina vänner ikväll för att mysa lite och imorgon, ja då ska jag åka hem. Fast först ska vi hålla en presentation om biobränsle och vattenkraft, och kanske så får vi tillbaka den senaste tentan och ja, jag känner mig lite nervös, för man vet aldrig hur det kan gå. Det skulle verkligen vara jätteskönt om det gick bra, ett perfekt avslut på en otroligt intensiv skolperiod. Men vi får se hur det blir, man vet aldrig.

Men nu ska jag återgå till renskrivandet och sista-minuten-packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0