Åh, söndagkväll.

Mami och papi gick för en stund sen, trevligt med middag + rester som blir middag imorgon och någon lunchlåda, plus allt annat som de hade med sig och sällskapet var ju också trevligt, såklart! Men annars så har jag njutit av att läsa lite söndagsbilagor och damernas värld som dem också hade med sig med en kopp glöggte till, känns rätt okej.

Så den här veckan tror jag kommer att bli väldigt bra, jag hoppas i alla fall det! Ska träffa PBLgruppen och gå igenom det vi har inför presentationen inför torsdag imorgon och hämta ut mina tågbiljetter eftersom att jag åker hem på torsdag! Åh, det ska bli så mysigt! Men nu ska jag ta det lugnt framtills klockan nio då Pan Am börjar, lätt bästa söndagsnöjet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0