Dagens.

PBLmöte med bästa gruppen plus muffins och arbete med tre datorer och ett stort grupprum för omväxlingsskull, trevligt. Fast ännu trevligare var det att åka in till stan och möta upp mami för några timmar strosande och fikande. Fick finfina underlägg och inhandlade själv en plåtburk för alla mina sysaker, tre pocketböcker att roa mig med samt den första julklappen!

Imorgon ska jag bara vara hemma, eftersom att PBLgruppen beslutade idag att vi ska ses först på onsdag eftersom att det är svårt att få något mer gjort eftersom att vi nästan är färdiga, det som är kvar kommer ta ungefär två timmar och det kan vi lika gärna göra på onsdag. Men jag tänker inte ligga på latsidan för det, imorgon ska jag ta mig en morgonpromenad, gå förbi papi och hämta några saker (som årets glögg!), diska två dagars diskberget, skriva ihop min del av presentationen ordentligt, packa inför helgen, laga paj och gå på spinning...

Alltså: Hey ho, let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0