Okej.

Har inte pluggat idag, ska börja på riktigt imorgon. Jag lovar mig själv nu att imorgon, då jäklar. Men jag har faktiskt tvättat och ätit middag plus att jag varit och återvunnit sopor, handlat smör, yoghurt, frukt och bär. Så nu sitter jag här mätt av köttbullar och makaroner plus en banan-, mango-, ananassmoothie. Gott.

Så imorgon är det sista dagen för veckan, i alla fall skolmässigt. Ska ha föreläsning 9-12 och 13-15 är det labvisning enligt schemat. Ska sen träffa min spexgrupp på villan för att smida en bra plan inför tre spex och mutor, massa mutor. Sen ska jag masa mig iväg på ett träningspass, det kommer bli så sjukt svettigt och jag kommer vilja dö av utmattning, men det kommer kännas så skönt efteråt, då musklerna slutat krampa vill säga.

Och sen då? Jag då ska jag studera hårt. Läsa den fantastiska kurslitteraturen och börja sammanfatta de föreläsningar vi haft hittills. Imorgon då ska jag vara duktig (som jag borde varit idag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0