31 oktober, 2011.

Tror att jag börjar känna mig färdigpluggad, det går helt enkelt inte in så mycket mer nu, så det är väl bara att ladda inför imorgon och sen så kör jag. Ska repetera allt en sista gång innan jag går och lägger mig ikväll, bara för att.

Annars så har jag hunnit med en promenad och alldeles för många koppar te, så läget är rätt okej. Tänkte ta och fräscha upp mig själv nu, tentaplugg är inte direkt något som gör en trevlig eller fräsch så på ett sätt ska det bli väldigt, väldigt skönt när tentan är över imorgon.

Annars så är det imorgon dags för ett besök på Ikea med fina vänner på eftermiddagen och det ser jag verkligen framemot, plus att jag tänker spana in allt julpynt som finns där, längtar galet mycket till jul nu! Plus att imorgon är det 9 dagar kvar tills jag får åka hem och då blir det första gången som jag är hemma sedan jag flyttade, alltså första gången på nästa tre månader (!!!). Helt sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0