Äntligen fredag.

Åh. I söndags så trodde jag att den här veckan skulle bli alldeles ofantligt lång och krävande, men till min stora lycka är det redan fredag och allt som jag trodde skulle vara enormt jobbigt avklarades i princip smärtfritt! Hur kan det vara så bra?

Hur som helst, har lyckats inhandla en bokhylla från Ikea i veckan, plus de obligatoriska köttbullarna väl på plats. Kan upplysa om att det Ikea som vi åkte till tydligen är världens största Ikea, coolt. Annars så när jag kom hem slängde jag mig på tunnelbanan för att möta upp finaste stockholmsvännen som man numera ser oftare än en gång per år! Vi satt på världens mysigast fik, drack äppel/kanelmoijtos och pratade om alla livets viktiga saker, och vi avslutade kvällen med en promenad genom halva stockholm.

Torsdagen innehöll PBL, känns som att gruppen är stabil, men att vi vill lite mycket och att vi har alla starka åsikter som måste få komma fram. Intressant... Men jag tror att det blir bra, faktiskt. Annars så jobbade jag och några fina kursare på puben, det var faktiskt roligare än vad man kan tro (kan ha något med att göra att jag fick stå i baren när toaletterna skulle städas = jag slapp!)

...och så var det dagen idag, fredag. Sitter hemma och gör inget vettigt, men snart så. Ska ställa mig i duschen och sen börjar dagen att rulla på. Eget arbete med PBL:en, chokladfestival med fina kursare och mami kommer och hälsar på. Det här kommer att bli en riktigt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0