fab.

Ah, förutom att hålla en presentation och opponera så har jag hunnit med ett spinningpass där jag tog ut mig totalt, ätit en god middag (som världens finaste lagade!) plus att jag pluggat lite mer än två timmar idag tills tentan som är på tisdag! Yay!

Har nu läst igenom alla kapitel som kommer på tentan ännu en gång, använt min överstrykningspenna flitigt och tror till och med att den rosa är slut, fick övergå till orange på slutet... Inte lika fancy. Men hur som helst så har jag spaltat upp det som jag behöver göra innan jag kan anse mig vara så nära "färdig" som det går. Har en hel kväll på mig imorgon och sen hela fredag, lördag, söndag och måndag på att bara plugga, plugga, plugga, plugga.

Så jag är optimistisk. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0