Fredag.

Första dagen av fyra dagars inläsning inför tentan. Happy.

Har läst igenom all litteratur (igen) idag, det känns faktiskt helt okej just nu, ska läsa om två utav kapitlen och kolla igenom de första handoutsen innan jag tar kväll. Satsar på att ha pluggat strax över fem timmar idag totalt, rätt ok. Imorgon, på söndag och måndag så satsar jag också på minst 5h/dag, rätt bra för då kommer jag att total tid ha pluggat över ett dygn till tentan och om inget av det jag gör går in efter alla timmar ja, då vet jag inte vad det är som jag gör fel.

Men innan jag fortsätter med plugget så blir det middag, ska göra paj med broccolli, bacon och lite fetaost, det kan bli bra. Jag tror på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0