Läckert.

Yo.

Drick nyponsoppa igen, det är inte speciellt nyttigt, men det känns som höst när man dricker den varm och med någon (ibland alldeles för många) mandelbiskvier till. Annars är det kaffe och te som gäller, med lite mjölk till. Har suttit på en sandlåda i en timme idag och räknat bilar för att kunna göra den sista uppgiften i statistikblocket, rätt kallt men jag hade kaffe i termosmugg (precis som alla andra dagar sen jag började på universitetet), så jag var glad.

Så hittills idag har det blivit, kaffe i termosmugg, två stor koppar te, en kopp nyponsoppa och typ en halv liter vatten. Det var dagens vätskerapport.

Men nu ska jag renskriva våra anteckningar inför morgondagens seminarium och vänta på att klockan blir alldeles lagom mycket för traska iväg till Friskis och gå på ett spinningpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0