Myser.

Trots att vräker ner ute och blåser alldeles för mycket så myser jag. Slutade tidigt eftersom att PBLgruppen har jobbat på bra hittills och imorgon laddar vi för en heldag då vi ska göra klart vår presentation (i princip). Annars så rullar allt bara på, har lagat totalt 7 portioner halloumigratäng varav två blev uppätna till middag, resten åker in i frysen, köpte stenugnsbakat bröd (även fast jag lever på studielån och det är en vecka kvar tills det kommer...) bara för att det är tisdag och det bästa, jag fick reafynda.

Eftersom att min fina sitter och skriver febrilt på sin hemtenta så ville jag inte störa, så jag begav mig ut för lite fönstershopping som resulterade i ett nytt set underkläder och en fantastiskt fin prickig klänning! Kunde inte bli bättre! Känner mig så himla nöjd och glad, tänk vad lite nya underkläder och en klänning kan göra!

Men ikväll tänkte jag inte göra allt för mycket, möjligtvis läsa lite till i vår kursbok som vi har tenta på om två veckor exakt, kanske baka en äppel-och kanelkaka och mest troligt lägga mig på sängen och läsa senaste Elle med en kopp te till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0