Onsdag.

Åter igen, onsdag.

Har haft en utav världens bästa dagar, rent skolmässigt. Höll en presentation på en halvtimme med min PBLgrupp och ja, det blev fantastiskt bra. Helt otroligt fantastiskt bra. Har aldrig varit med om att grupparbete eller en gruppresentation har varit så bra. ÅH, bra, bra, bra! Vår "seminarieledare" eller helt enkelt den som skulle betygsätta vår presentation kunde inte sluta ösa ur sig bara en massa positiva saker, allt var, strålande, lysande och genomtänkt. Han älskade det och vi kunde bara njuta av det. Vår PBLhandledare var så nöjd med oss och hon öste ännu mer beröm över oss. Ingen kunde egentlgen sänka oss på något sätt, för vi hade tänkt på allt.

Åh, tänk om allt jag gör under min tid på universitetet skulle bli lika bra som det här, då behöver jag inte oroa mig för något!

(jag vet att det här blev lite som en hyllning till min PBLgrupp, men ni skulle varit där, verkligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0