Så trött.

Efter att ha haft en otroligt bra och dessutom rolig föreläsning om urbanisering så begav sig miljövetarklassen till LÖT, en avfallsanläggning. Rätt intressant, men lite väl kallt eftersom jag lite klantigt inte räknade med att vara ute även fast det var rätt självklart... Kom hem efter fem och var trött.

Annars så har papi varit förbi och hjälpt till med att skruva ihop en bokhylla (som nu ska fyllas med alltifrån den bra kurslitteraturen till mina absoluta favoritböcker till gud vet vad), fixa badrumsskåpet och visat hur man rensar ett avlopp, plus att jag pluggat en timme till tentan. Så nu är jag en aning tröttare än vad jag var när jag kom hem.

Men jag ska plugga en timme till, sen blir det upp imorgon och plugga, plugga, plugga. Ska läsa om alla kapitel igen imorgon plus att jag ska läsa igenom alla handouts och anteckna det viktigaste ifrån det, plus att renskriva från förläsningarna. Det blir nog en heldag plus kväll i arbetetstecken. Kul, får ta paus för att promenera och gå på spinning, plus lunch och middag.

Älskar min struktur på livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0