Söndag.

Förutom att söndag är städ-, tvätt-, storhandlings- och pluggdag så är söndag helgens sista dag (surprise!). Jag tänkte använda den till att dricka te, sticka och bara smyga omkring i tjocksockar (förutom den tid då jag måste göra de tidigare nämnda sakerna...)

Annars så hade jag nog en utav världshistoriens finaste lördagar igår! Tillbringade några timmar på stan med min finaste syster, provade den underbaraste kjolen jag någonsin provat (och köpte den!), köpte höst/vinterskor plus ekologiskt te som smakar himmelskt och åt en fantastiskt god lunch. Efter att ha sagt adjö för dagen till syster så åkte jag hem och inväntade två finfinfina vänner för att tillbringa kvällen tillsammans, vi handlade, lagade en överjordiskt god lasange med fräsch sallad till, kokoskladdkaka till efterrätt med te till och (500) days of summer på det. Plus en massa prat om det essentiella i livet, planer inför framtiden och bara allmänt mys med tända ljus.

Åh. Lätt bästa lördagen igår, på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0