Tentaplugg.

Sitter med tentaplugg, har föredrag imorgon och vill skruva ihop en bokhylla som bara stått i ett hörn i lägenheten i säkert två veckor nu.

Ska satsa på att tentaplugga grymt bra den här veckan, igår läste jag två kapitel och markerade det viktigaste med rosa överstrykningspenna. Fortsatte proceduren med kapitel 3 och 5 idag, fortfarande samma rosa penna. Kanske orkar jag ta mig igen kapitel 8 också. Annars så blir det kapitel 8 plus kapitel 10 imorgon plus kapitel ett i en annan rolig bok som också ska testas med tentamen. Torsdag blir det till att börja skriva sammanfattning av alla kapitel som jag läst plus titta på alla handouts och pdf:er som skickats ut. FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG ska jag enbart ägna mig åt hårda studier, inte göra något annat än att läsa tills ögonen blöder.

Kul liv jag har den här veckan, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0