Vanlig måndag.

Eller ja.

Har enskilt arbete idag och bästa PBLgruppen som jobbade så sjukt mycket förra veckan kan njuta av en dag hemma istället för att sitta i ett trångt grupprum och svettas plus tillhörande panikkänslor idag. Så det är en rätt så trevlig måndag hittills. Har hunnit med en sväng till Ica för att köpa lite saker inför att plugga till tentan hela veckan, så som två sorters ekologiskt te, grahamsmjöl och en kulspetspenna med fyra olika färger att välja mellan. Har även hunnit äta lunch och stickat någon decimeter till på min enerverande röda halsduk.

Så nu ska jag göra lite piroger och efter det bege mig till tandläkaren, sen ikväll ska jag försöka klämma in minst två timmar tentaplugg innan den nya serien som börjar ikväll på svt.

Happy, happy, happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0