Lördag.

Efter tre dagar på ett laboratorium med en klass miljövetare så är man trött, men glad. Sedimentprov, vattenprov, temperaturer och annat har noterats, kort har spelats i mängder, bastubad, mängder utav vegetarisk mat har ätits och intressanta samtal har förts och så kom vi hem igår och jag avslutade dagen helt utslagen på sängen ungefär klockan tio.

Den här dagen har spenderats med utbildning på villan, något som gav mig mitt första märke till min framtida overall, träff med syster, fika och shopping tillsammans (lätt den bästa kombinationen). Det blev någon typ utav efter-tenta-innan-resultatet-shopping, så om tentan gick bra så var det min belöning och om tentan gick dåligt så var det min tröst, har helt enkelt helgarderat mig inför resultatet som kommer till veckan.

Annars så tänkte jag prova mig på en risotto ikväll, kan bli rätt spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0