1 april, 2012.

Ute snöar det och här inne så har vi tjuvstartat påsken med att redan byta påskägg med varandra (eftersom att vi inte ses under påskhelgen alls). Fick det bästa godiset i mitt, nästan bara surt!

Annars så är det söndag igen, så ska ta mig i kragen och plugga en stund och sen ikväll så blir det den traditionsenliga söndagstvätten. Men skillnaden den här veckan är att jag bara går tre dagar och sedan blir det lite ledighet, eller snarare förelsäningsfritt med tid för tentaplugg, duggaplugg och fysikplugg. Fast jag får vara ledig, behöver inte åka in till skolan varje dag och ha föreläsning+dissektion/mikroskopering varje eftermiddag, utan istället får jag som sagt vara ledig, får åka norrut tills fjälls och sedan några dagar hemma innan det är dags att komma tillbaka igen. Så jag ska passa på att njuta extra mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0