18 april, 2012.

Är så himla trött på att jämt, jämt, jämt plugga. Plugga till duggor, prövningar och tentor. Håller på att bli lite tokig. Men tack och lov så klarade jag min dugga igår, trots att det gick katastrofalt dåligt på dissektionsdelen, fick ett enormt hjärnsläpp när jag tittade på djuret och fick bara rätt på två av fem delar, så tack och lov för att jag i princip spikade preparatdelen och skelettdelen. Nu ska jag istället plugga till tentan, det går trögt, hittar inte riktigt lusten eller orken. Men mina anteckningar är i alla fall renskrivna, det landade på nästan 60 sidor. Helt galet.

Så nu ska jag plugga konstant i två dagar, sedan tenta och från och med lördag så blir det stenhårt plugg inför prövningen på fredag. Det enda jag vill göra är att sova, inte läsa om toffeldjur eller lancettfiskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0