-

Den här veckan blev bättre än vad jag förväntade mig. Blev godkänd på både labbrapporten och tentan vilket betyder att jag avslutat mikrobiologidelen och slipper göra om något utav det! Har umgåtts med finfina vänner och gjort roliga saker som fikat, ätit godmiddag, hängt på både studentpub och världens mysigaste pub, ätit en sorts brunch med tända ljus, trevlig stämningsmusik och allt som hör till. Hängt med bästa sambon och myst, kommit igång med träningen igen efter monsterförkylningen och ja, bara bra och roliga saker.

Så därför, nu till veckan blir det plugg och träning, men mest plugg. Måste plugga inför tentan och inför fysikprövningen, så det blir till att kötta. Ska fortsätta söka jobb till veckan också. Men lite trevliga saker kommer det också bli, som att ha en trevlig alla hjärtans dag på tisdag, kanske träna med finaste vännerna på fredag och pyssla lite med mitt evighetslånga projekt. Så nu känner jag mig rätt pepp och redo inför veckan, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0