10 februari, 2012.

Gårdagen var fantastiskt fin, i alla fall kvällen. Var och åt middag med två finfina vänner som var helt fantastisk och efterätten som vi delade på, magiskt. Men vid klockan tio var det tack och godnatt, så jag åkte hem och som brevid världens finaste och så blev det fredag.

Vaknade av mig själv vid halv åtta, utsövd och pigg. Så sedan dess har jag läst mina favoritbloggar, funderat på hur lång tid det skulle ta att baka egna semlor och om jag kanske gör det nästa vecka plus att jag har ätit frukost framför datorn. Helt underbart att få börja 13.00! Mindre underbart är att vi får tentaresultatet idag och jag känner det i magen, det kommer inte vara ett bra resultat. Men jag ställer in mig på att göra om den och fokusera på ikväll då jag ska vara med finfina vänner och bara ha roligt. För efter 16.00 kan dagen bara bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0