20 februari, 2012.

Efter att ha varit utan röst sen ungefär fredagskväll så är jag rätt trött på att vara tyst eller bara kunna få fram enstaka ord så är jag rätt glad idag att jag kan prata mer än vad jag klarat av på ett par dagar. Den här veckan är lite utav en skitvecka med tenta imrogon som det känns lite sisådär inför och med fyB-plugg inför prövningen på fredag, men helgen alltså, den kommer att bli helt underbar!

Jag längtar verkligen efter att sätta mig på tåget hem och det gör inte så mycket att prövningen är på morgonen för efter det kommer allt att bli perfekt! Och bästa upptäckten av allt, jag kommer vara hemma samtidigt som bästa finaste vännen och vi kan ses! HUR BRA? SÅ BRA!

Kommer att vara så jäkla glad hela veckan, perfekt att få veta det här innan tentan, då har man verkligen något kul att se framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0