28 februari, 2012.

Sitter begravd i statistikplugg, räknar och räknar inför duggan imorgon. Men det är ändå rätt roligt, att förstå hur saker och ting hänger ihop, hur man kan räkna på det och ja, hur allt fungerar. Fast 1,5 hp statistik gör en inte till en expert, men det håller en intresserad och gör att man gillar det, lite grann i alla fall.

Annars så börjar det bli vår här, jag njuter av varje ögonblick ute i solskenet och jag har hittat ett sätt att ha tid för böcker. Jag som inte haft tid att läsa på hela förra terminen och halva den här har kommit på det ultimata, ljudböcker. Lyssnade färdigt på den första idag, Gömda. Så bra bok, blev både arg, ledsen, förtvivlad och fundersam över livet.

Men nu ska jag återgå till statistiken, som sagt så är duggan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0