3 februari, 2012.

Lite bättre idag än igår, feberfrossar inte längre men är trött i huvudet och snoret rinner, så idag blev det ingen föreläsning. Istället tittar jag på skräptv, dricker te, vatten, blåbärssoppa och apelsinjuice (var för sig, inte blandat). Ska snart sätta mig ner med fysiken en stund och göra några tal. Satsar på att bli färdig med alla tal på planeringen på söndag och sen bara repetera. Satsar också på att läsa lite slölitteratur, dricka mer te och bli frisk. På söndag ska jag sätta mig och seriöst börja skriva på ett CV med hjälp av världens bästa syster.

Men nu ska jag återgå till mitt soffliggande och tycka synd om mig själv en stund innan jag sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0