4 februari, 2012.

Vaknade imorse och kände ja, det var mycket bättre. Febern är borta, har inte en hals där det känns som att det är ett rivjärn när man sväljer och jag känner mig piggare. Känns så himla skönt.

Men idag ska jag ändå ha en lugn dag hemma, ska inte rusa iväg och bli sjuk igen. Så jag ska plugga några uppgifter fysik idag också, laga god varm mat till både lunch och middag plus att jag ska dricka te, många koppar. Känns ändå rätt mysigt att stanna inne och dricka och äta varmt när det är iskallt utanför. Har lärt mig det den här vintern att över minus 10 grader här är inte samma sak som hemma. Det är ÄNNU kallare, det känns verkligen ända in i märg och ben när det blåser och det är som att man ska frysa till is inifrån och ut. Så, lärdom den här vintern, tjocksockar är standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0