7 februari, 2012.

Föreläsning om energimetabolismen del två, lunch och snart fika med en finfin vän. Men därimellan har jag hunnit limma fast ungegär 275 små plaststenar på en svart plånbok. Jag har länge varit sugen på en ny, men eftersom att jag har inlett en shoppingdetox i miljönstecken, vilket betyder att jag inte ska köpa något nytt i kläd- och skoväg innan den 1:a maj. Kommer att bli lite tråkigt, men jag ser det som ett projekt. MEN så under de här 90 dagarna så får man ta tillvara på det man har och helt enkelt matcha vissa saker med saker som man vanligtvis inte gör och bäst av allt, man får göra om saker! Så nu sitter jag har med min pimpade plånbok och ska vänta i minst 24 timmar så att limmet verkligen torkar, men sen, då jäklar blir det fiesta!

Visserligen borde jag ha pluggat under den 1 1/2 timme som jag satt och limmade, men ibland så är det okej att inte plugga. Ska vara seriös fråb och med imorgon och läsa igenom de sidorna som är markerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0