1 januari, 2012.

Hela veckan innan jul, julhelgen, mellandagarna och nyår bara försvann, tiden gick alldeles för fort, precis som vanligt och nu är jag snart på väg tillbaka till huvudstaden för en ny termin. Men innan dess ska jag spendra de allra sista dagarna hemma med att träffa fina vänner, gå på massage, dricka te och kanske ta en sista tur ned på stan innan jag beger mig. Det låter lite sorgligt, men samtidigt är det rätt skönt på ett sätt att åka tillbaka, till mina rutiner och mitt liv där nere. Allt är bra på sitt sätt.

Så nu välkomnar jag 2012 med öppna armar och minns istället 2011 med alla känslor och minnen som tillhör ett år, både fantastiska saker och rätt tråkiga, men jag ska erkänna en sak. 2011 var ett utav de bästa åren jag någonsin varit med om, med saker som resan till Peking, studenten och allt vad det innebar, volontärjobb, flytt till huvudstaden för universitet och samboliv, nya vänner, bättre vänner och gamla vänner som trots avstånd inte försvann utan bandet blev starkare.

Så nu kör vi 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0