24 januari, 2012.

Har nyss skrivit färdigt version 1 på labrapporten, förhoppningsvis behövs det bara lite finjusteringar innan jag skickar in den på torsdag. Imorgon är det självstudietid och då blir det till att plugga järnet igen. Måste renskriva de anteckningar jag har kvar + börja stryka under i boken inför tentan som är om en vecka + plugga fysik + mejla in det datum då jag ska ha prövning + en massa saker till och ja, det blir mycket imorgon.

Men nu är jag riktigt trött, har haft föreläsning, labbat hela eftermiddagen och suttit med labbrapporten hela kvällen. Lägg till att jag sovit 2,5 timme natten innan och det första jag gjorde på skolan imorse var att köpa den största koppen kaffe jag kunde hitta. Så nu, jäklar vad jag ska sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0