27 januari, 2012.

Det finns några saker jag vill göra mer än andra just nu. Jag vill inte riktigt plugga, känns inte så lockande, fast snart har jag renskrivt 70 sidor anteckningar, bara att plugga in. Bara att läsa kurslitteratur och plugga in. Bara titta på bilder och plugga in.

Hur som helst, just nu så vill jag resa. Inte jättelänge, inte en sån där andra-sidan-jorden-resa på 6 månader, utan snarare tre-fyra dagar i en annan stad. Gå runt, titta på saker, dricka kaffe och bara vara. Skulle vilja ha en obegränsad budget för roliga och onödiga köp också. Så att man slipper ha dåligt samvete när man väl köper något som nu, men till mitt försvar så kan man aldrig ha för många marinblå klänningar, mörkt roströda kjolar och rutiga, härliga flanellskjortor. 

Men nu ska jag tvätta av sminket, ta på pyjamasen och slötitta på en värdelös film på trean innan jag sover för kvällen. Imorgon blir det till att kliva upp tidigt för att plugga, träna, plugga. Med någon ätpaus och flera koppar te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0