4 januari, 2012.

Sista riktiga dagen hemma, sen vet jag inte när jag kommer tillbaka igen, fast när jag tänker efter så blir det nog snart med tanke på att jag ska påbörja min prövning snart, men hur som helst så är det den sista dagen hemma för den här gången. Så vad har jag då hittills gjort under dagen? Har klivit upp i god tid, ätit frukost och åkt med mamma och shoppat lite, ätit lunch, fikat en skogsbärsmuffins som fanns i frysen som jag egenhändigt bakat någon gång strax innan jag flyttade (som smakade rätt fint trots den långa tiden i frysen!) med en kopp kardemummakaffe till (gudomligt gott!), plus ett avsnitt av Leila bakar, ett utav de bästa programmen någonsin!

Så vad händer resten av dagen? Ska försöka packa ihop det som jag spridit ut i huset så att jag får med mig allt hem igen, träffa världens finaste, göra några fysikuppgifter tillsammans och vem vet, kanske titta på ett avsnitt utav Twin Peaks. Det var nog dagen och ikväll blir det sista avsnittet utav Kronjuvelerna och sen sista natten i min säng hemma på ett tag. Tänk så fort tiden går, känns som att det var nyss jag kom hem, men samtidigt känns det som att jag varit hemma hur länge som helst, men hur som helst så känns det bra att åka hem.

Åker hemifrån för att komma hem, knepigt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0