3 mars, 2012.

Sitter och tittar på reprisen av korrespondenterna, väntar på att nagellacket ska torka och bara tänker på ingenting. Det här är första gången på tre veckor som jag kan sitta och titta på repriser en lördagseftermiddag, inget plugg, inte som måste göras just nu och ja, ingenting. Så himla välförtjänt.

Igår firade jag mitt överförväntan, helt fantastiska betyg på statistikduggan med en kardemummabulle och kaffe på skolan, tränade på eftermiddag först ett medelpass och sedan 20 minuter på crosstrainer, roligare träningsmaskin finns inte! Och kvällen spenderades med mysmiddag med världens finaste som köpt kaffeglass till efterrätt och vi såg the reader som var så otroligt vacker att jag grät både en och två gånger under filmen.

Ikväll blir det lite festligheter i form av eftersläpp med fina vänner, min kornblå paljettkjol och dansvänliga skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0