8 mars, 2012.

Längsta dagen igår och det var bara labb, labb och labb, men det var i alla fall kul och intressant. Fast om jag skulle dela med mig av vad vi labbade med skulle nog en del rynka på näsan och tycka det låter lite äckligt och andra skulle nog bara tycka att det låter trist.

Så hur som helst, idag var jag fri från både labb och föeläsning, jag borde spenderat dagen med att plugga hela dagen men istället har jag köpt födelsedagspresenter och slagit in dessa fint, virkat ett pannband till påsklovet (som jag längtar till så mycket att jag dör lite varje gång jag tänker på det!) och lagat en god korvlåda. Men lördag, söndag och måndag blir tre heldagar med plugg. Imorgon blir det lite räkneövningar och träning på kvällen, kanske lite plugg och vem vet, fredagsmys trots att det är sjukt mycket som jag har att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0